Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förra årets Armada Alpha1 sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flygplan1" data-source="post: 592061" data-attributes="member: 13768"><p>Grillo: Jag har inte riktigt bestämt mig för längden ännu. Tror det blir 176cm, hoppas dock på svar i "alpha-tråden" vad gäller den frågan. Jag återkommer om längden.</p><p></p><p>Härmed stannar dock min utlovning av hittelön. Jag har hittat ett ställe i usa som verkar ha och sälja alla modeller av skidan. Inget som drabbar dig Grillo om det nu är så att dom har skidan på Intersport. Hittelönen utbetalas på Dahlboms i Åre i flytande form. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flygplan1, post: 592061, member: 13768"] Grillo: Jag har inte riktigt bestämt mig för längden ännu. Tror det blir 176cm, hoppas dock på svar i "alpha-tråden" vad gäller den frågan. Jag återkommer om längden. Härmed stannar dock min utlovning av hittelön. Jag har hittat ett ställe i usa som verkar ha och sälja alla modeller av skidan. Inget som drabbar dig Grillo om det nu är så att dom har skidan på Intersport. Hittelönen utbetalas på Dahlboms i Åre i flytande form. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förra årets Armada Alpha1 sökes!
Tillbaka
Topp