Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Försäkring! Bo!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonas_Wallin1" data-source="post: 90890" data-attributes="member: 34863"><p>Hejsan!</p><p>Åker ned till st Anton 17 nov och undrar på ett par saker...</p><p></p><p>1. Räcker det att ha en förlängd reseförsäkrning eller bör man skaffa någonting mer? Har precis förlängt min efter de 45 gratisdagarna. Vad händer tex om man blir hämtad på berget i helikopter?</p><p></p><p>2. Någon som har lite boende över ett par dagar den 17-18(kanske 19)nov? Skulle vara gudomligt schysst om någon har ett tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonas_Wallin1, post: 90890, member: 34863"] Hejsan! Åker ned till st Anton 17 nov och undrar på ett par saker... 1. Räcker det att ha en förlängd reseförsäkrning eller bör man skaffa någonting mer? Har precis förlängt min efter de 45 gratisdagarna. Vad händer tex om man blir hämtad på berget i helikopter? 2. Någon som har lite boende över ett par dagar den 17-18(kanske 19)nov? Skulle vara gudomligt schysst om någon har ett tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Försäkring! Bo!
Tillbaka
Topp