Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
försäkring, någon som vet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dazed_and_refused" data-source="post: 9859" data-attributes="member: 14302"><p>Jag har Trygg-Hansa hemförsäkring så jag har ringt dem för att höra efter vad det kostar att förlänga försäkringen 4 mån. </p><p>Första gången skulle det kosta 2996 Kr, andra gången skulle det kosta 4400 Kr för att jag skulle till en alpin resort... Min kompis mamma har även ringt, då sa de att de inte ens ville lämna ut några prisuppgifter för att det var så dyrt. Istället rekomonderade Europeiska reseförsäkringar. Europeiska kostar 645 Kr/mån men då ingår bara sjukdom - olycksfall... Dvs. blir utrustningen stulen så står man där med skägget i pistmaskinen. </p><p>Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, trygg hansa verkar i alla fall vara jäkligt dyra - och virriga!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dazed_and_refused, post: 9859, member: 14302"] Jag har Trygg-Hansa hemförsäkring så jag har ringt dem för att höra efter vad det kostar att förlänga försäkringen 4 mån. Första gången skulle det kosta 2996 Kr, andra gången skulle det kosta 4400 Kr för att jag skulle till en alpin resort... Min kompis mamma har även ringt, då sa de att de inte ens ville lämna ut några prisuppgifter för att det var så dyrt. Istället rekomonderade Europeiska reseförsäkringar. Europeiska kostar 645 Kr/mån men då ingår bara sjukdom - olycksfall... Dvs. blir utrustningen stulen så står man där med skägget i pistmaskinen. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, trygg hansa verkar i alla fall vara jäkligt dyra - och virriga!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
försäkring, någon som vet
Tillbaka
Topp