Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
försäkring utöver hemförsäkring om man druttar omkull på berget eller på orten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1200000" data-attributes="member: 83225"><p>Varje gång jag läser såna här trådar blir jag lite nojjig och så börjar jag titta på om man inte skulle köra hängslen och livrem genom att köra lite extraförsäkring men så ringer jag Länsförsäkringar och får alltid typ samma svar. Vi ersätter allt. Det märkliga är att jag alltid tänker att de måste missa något. Deras undantag är ju om man varit uppenbart oaktsam och med det menar de att man gått emot pistörer/guide och deras råd. Att man åkt utanför rena avspärrningar (så länge man håller sig i Europa har vi ju inte sådant).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1200000, member: 83225"] Varje gång jag läser såna här trådar blir jag lite nojjig och så börjar jag titta på om man inte skulle köra hängslen och livrem genom att köra lite extraförsäkring men så ringer jag Länsförsäkringar och får alltid typ samma svar. Vi ersätter allt. Det märkliga är att jag alltid tänker att de måste missa något. Deras undantag är ju om man varit uppenbart oaktsam och med det menar de att man gått emot pistörer/guide och deras råd. Att man åkt utanför rena avspärrningar (så länge man håller sig i Europa har vi ju inte sådant). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
försäkring utöver hemförsäkring om man druttar omkull på berget eller på orten
Tillbaka
Topp