Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Försäkring vid Off-pist skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pallmie" data-source="post: 990038" data-attributes="member: 118964"><p>Var i kontakt med mitt försäkringsbolag idag "SalusAnsvar", de var riktigt tillmötesgående och frågade lite vad som gällde med skidåkning off-pist och det var inga problem sa dem. Drog samma exempel som du Vattendroppe och min försäkring hade täckt det så sjukt nice! Han sa att de hade valt att utesluta off-pist som en extremsport då det finns så många utövare. Så kan verkligen rekommendera dem! Jag har en avgift på 95 kr/månad för min hemförsäkring och då finns det inget maxtak när det gäller sjuktransport eller läkaravgifter. Jag får dessutom tillbaka pengar om jag skulle skada mig och inte kan åka skidor resten av min resa....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pallmie, post: 990038, member: 118964"] Var i kontakt med mitt försäkringsbolag idag "SalusAnsvar", de var riktigt tillmötesgående och frågade lite vad som gällde med skidåkning off-pist och det var inga problem sa dem. Drog samma exempel som du Vattendroppe och min försäkring hade täckt det så sjukt nice! Han sa att de hade valt att utesluta off-pist som en extremsport då det finns så många utövare. Så kan verkligen rekommendera dem! Jag har en avgift på 95 kr/månad för min hemförsäkring och då finns det inget maxtak när det gäller sjuktransport eller läkaravgifter. Jag får dessutom tillbaka pengar om jag skulle skada mig och inte kan åka skidor resten av min resa.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Försäkring vid Off-pist skidåkning
Tillbaka
Topp