Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Försäkring?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 393690" data-attributes="member: 49214"><p>Det størsta skælet jag ser ær att snabbare ska kunna få en helikopter på plats om det behøvs. Behøver man tillkalla heli så ær det ofta hænt nått større som gør att man snabbt måste till hjælp.</p><p>Som Hasse skriver i tråden jag lænka till, man vill inte stå och førklara att man har en førsækring som verkligen tæcker det innan de bestæmmer sig før att skicka en. Och då kan det ju va bra med en som gør att de skickar en asap.</p><p></p><p>Till allt annat kænner jag att jag kan lita på min vanliga reseførsækring.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 393690, member: 49214"] Det størsta skælet jag ser ær att snabbare ska kunna få en helikopter på plats om det behøvs. Behøver man tillkalla heli så ær det ofta hænt nått større som gør att man snabbt måste till hjælp. Som Hasse skriver i tråden jag lænka till, man vill inte stå och førklara att man har en førsækring som verkligen tæcker det innan de bestæmmer sig før att skicka en. Och då kan det ju va bra med en som gør att de skickar en asap. Till allt annat kænner jag att jag kan lita på min vanliga reseførsækring. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Försäkring?
Tillbaka
Topp