Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Försäkringsersättning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haris" data-source="post: 1040298" data-attributes="member: 148604"><p>Tack för inlägget den var verkligen bra, fick svar på några frågor som jag hade, dock så har jag en fråga som är fortfarande obesvarat, jag har varit med om ett truckolycka för cirka 4 år sedan skadat foten realt, har varit sjukskriven i många veckor till och med månader,jag har smärta så snart jag står på foten nu efter 4 år har läkaren bedömt att jag inte ska jobba stående eller gående, med andra ord säga upp mig från nuvarande jobb företaget har försäkring hos TH, och jag är med facket IF Metall också jag tror de har också medlemsförsäkring, och för ett par dagar sedan tecknade jag invaliditets och olycksfalls försäkring hos bolaget där jag har hem och bil försäkring vilket är samma bolag som IF metall har medlemsförsäkring med,</p><p></p><p>nu är frågan att om det blir så att försäkringsbolaget säger att det blir ett visst procent invaliditet och därmed så ska de betala ut efter de bestämda graden/procenten av invaliditet, kan jag då begära ersättning från försäkringsbolaget som jag har tecknat försäkring för olycksfall och invaliditet nyligen eller?</p><p>tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haris, post: 1040298, member: 148604"] Tack för inlägget den var verkligen bra, fick svar på några frågor som jag hade, dock så har jag en fråga som är fortfarande obesvarat, jag har varit med om ett truckolycka för cirka 4 år sedan skadat foten realt, har varit sjukskriven i många veckor till och med månader,jag har smärta så snart jag står på foten nu efter 4 år har läkaren bedömt att jag inte ska jobba stående eller gående, med andra ord säga upp mig från nuvarande jobb företaget har försäkring hos TH, och jag är med facket IF Metall också jag tror de har också medlemsförsäkring, och för ett par dagar sedan tecknade jag invaliditets och olycksfalls försäkring hos bolaget där jag har hem och bil försäkring vilket är samma bolag som IF metall har medlemsförsäkring med, nu är frågan att om det blir så att försäkringsbolaget säger att det blir ett visst procent invaliditet och därmed så ska de betala ut efter de bestämda graden/procenten av invaliditet, kan jag då begära ersättning från försäkringsbolaget som jag har tecknat försäkring för olycksfall och invaliditet nyligen eller? tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Försäkringsersättning
Tillbaka
Topp