Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Försäkringspengar för ryggproblem efter olycka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThrashStar" data-source="post: 526544" data-attributes="member: 87634"><p>Såg att det fanns en som hade gjort en tråd om man kan begära försäkringspengar efter sne arm.</p><p>Nu är det så att jag för ett antal år sedan, (kommer ihåg riktigt nu) Men ungefär 7 år sedan var med om en dyk olycka. Jag slog i botten rejält och fick akut åka in till Mora sjukhus, där dem konstaterade att det inte var några fel på mig efter röntgen etc.</p><p>Nu på senare tid har jag börjat fått riktigt ont i ryggen ibland, kan inte belasta den genom arbete. Får också ont när jag är ute och joggar/går. Jag är bara 20 år, och redan fått problem med ryggen. Jag tror starkt att det kan vara efter min dyk olycka, att det har kommit efter. Man har ju hört att det är möjligt.</p><p></p><p>Vad tror ni? Har det gått för lång tid?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThrashStar, post: 526544, member: 87634"] Såg att det fanns en som hade gjort en tråd om man kan begära försäkringspengar efter sne arm. Nu är det så att jag för ett antal år sedan, (kommer ihåg riktigt nu) Men ungefär 7 år sedan var med om en dyk olycka. Jag slog i botten rejält och fick akut åka in till Mora sjukhus, där dem konstaterade att det inte var några fel på mig efter röntgen etc. Nu på senare tid har jag börjat fått riktigt ont i ryggen ibland, kan inte belasta den genom arbete. Får också ont när jag är ute och joggar/går. Jag är bara 20 år, och redan fått problem med ryggen. Jag tror starkt att det kan vara efter min dyk olycka, att det har kommit efter. Man har ju hört att det är möjligt. Vad tror ni? Har det gått för lång tid? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Försäkringspengar för ryggproblem efter olycka?
Tillbaka
Topp