Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Försäljningsställen snowboard, i göteborg eller på nätet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gnomen" data-source="post: 1005903" data-attributes="member: 141881"><p>Hej,</p><p>Jag har åkt snowboard i flera år nu och har alltid tänkt köpa en snowboard i slutet av någon säsong när det är rea. Det jag undrar över är vad det finns för bra affärer som säljer snowboards och tillbehör. Jag bor i Göteborg och har tittat runt lite men hittar inga bra ställen. Så jag undrar om det är någon som har några tips om det. Jag skulle även kunna tänka mig att köpa brädan och bindningarna på nätet och sen köpa bootsen på någon affär så tips på bra sajter uppskattas också!</p><p></p><p>Är även tacksam för tips om utrustning (typ av bräda, bindningar och boots; märken etc).</p><p>Jag är 190 cm lång och väger 86 kg. Har åkt rätt mycket och kör både i pist, off-pist och lite park så vill ha något som funkar all round.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gnomen, post: 1005903, member: 141881"] Hej, Jag har åkt snowboard i flera år nu och har alltid tänkt köpa en snowboard i slutet av någon säsong när det är rea. Det jag undrar över är vad det finns för bra affärer som säljer snowboards och tillbehör. Jag bor i Göteborg och har tittat runt lite men hittar inga bra ställen. Så jag undrar om det är någon som har några tips om det. Jag skulle även kunna tänka mig att köpa brädan och bindningarna på nätet och sen köpa bootsen på någon affär så tips på bra sajter uppskattas också! Är även tacksam för tips om utrustning (typ av bräda, bindningar och boots; märken etc). Jag är 190 cm lång och väger 86 kg. Har åkt rätt mycket och kör både i pist, off-pist och lite park så vill ha något som funkar all round. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Försäljningsställen snowboard, i göteborg eller på nätet
Tillbaka
Topp