Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Förslag på Första bräda :P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dorngrund" data-source="post: 523096" data-attributes="member: 92797"><p>Tja, </p><p></p><p>Vill köpa min första bräda för att slippa hyra. Har åkt 2 säsonger och det går fort och stadigt.</p><p></p><p>Vill gärna ha förslag på brädor, Jag är 180 cm lång väger 69 kg och skostorlek 43.</p><p></p><p>Kommer åka mkt pist men vill in och nosa på parken också, lite alround alltså. VAd jag förstår ska den då va mellanhård? </p><p></p><p>Gärna förslag på boots också, har redan fått förslag på 32 lashed och Burton ruler andra som håller me om dem ?? </p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dorngrund, post: 523096, member: 92797"] Tja, Vill köpa min första bräda för att slippa hyra. Har åkt 2 säsonger och det går fort och stadigt. Vill gärna ha förslag på brädor, Jag är 180 cm lång väger 69 kg och skostorlek 43. Kommer åka mkt pist men vill in och nosa på parken också, lite alround alltså. VAd jag förstår ska den då va mellanhård? Gärna förslag på boots också, har redan fått förslag på 32 lashed och Burton ruler andra som håller me om dem ?? Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Förslag på Första bräda :P
Tillbaka
Topp