Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
förslag på namn till skidfilm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Buddhas_Mentor" data-source="post: 90161" data-attributes="member: 32812"><p>Tänkte göra en egen skidfilm och vill ha ett coolt namn på den då jag ska lägga ut den streamad på nätet. Namnet måste väcka uppseende och behöver inte vara kopplad till innehållet. Med tanke på filmen "Not another ski movie" hade jag tänkt mig titlar i linje med:</p><p></p><p>GodSkilla</p><p>Skitanic</p><p>Fjorton suger puder</p><p>FacePlant-off</p><p></p><p>Namn som för tankarna till mer erotiska namn är ju "Swedish Posse". Kanske där finns något fränt att hämta.</p><p></p><p>Som ni märker har jag det lite motigit i mitt kreativa tänkande. Please, help me...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Buddhas_Mentor, post: 90161, member: 32812"] Tänkte göra en egen skidfilm och vill ha ett coolt namn på den då jag ska lägga ut den streamad på nätet. Namnet måste väcka uppseende och behöver inte vara kopplad till innehållet. Med tanke på filmen "Not another ski movie" hade jag tänkt mig titlar i linje med: GodSkilla Skitanic Fjorton suger puder FacePlant-off Namn som för tankarna till mer erotiska namn är ju "Swedish Posse". Kanske där finns något fränt att hämta. Som ni märker har jag det lite motigit i mitt kreativa tänkande. Please, help me... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
förslag på namn till skidfilm
Tillbaka
Topp