Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på nya pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 984258" data-attributes="member: 120579"><p>Hej om du är i Göteborg så är alla 3 butikerna så kunniga att dom kan hjälpa dig.</p><p>Som sagt Udens Skistore ligger på samma gata och Sprtspec ligger i Mölndal.</p><p>I Stockholm är Alpingaraget en jätte seriös butik.</p><p>Låt bara inte plånboken begränsa valet av pjäxor och gjut sulor</p><p>Själv har jag en bred höger fot och en ännu bredare vänster fot vilket resulterade i en pjäxa som satt bra på högerfoten och sen fick dom lästa ut den vänstra.</p><p>Efter in åkning fick vi justera småsaker på båda pjäxorna nån knöl här och där.</p><p>Hoppas att dom blir perfekta denna säsong vilket jag tror, för mig som hade 20 år gamla pjäxor så tog det lite tid innan jag blev nöjd med dom nya.</p><p>Så om du köper nya pjäxor så se till att du kan komma tillbaka till butiken utan problem då du kanske behöver justera dom lite (jobbigt om det typ är 30 mil).</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 984258, member: 120579"] Hej om du är i Göteborg så är alla 3 butikerna så kunniga att dom kan hjälpa dig. Som sagt Udens Skistore ligger på samma gata och Sprtspec ligger i Mölndal. I Stockholm är Alpingaraget en jätte seriös butik. Låt bara inte plånboken begränsa valet av pjäxor och gjut sulor Själv har jag en bred höger fot och en ännu bredare vänster fot vilket resulterade i en pjäxa som satt bra på högerfoten och sen fick dom lästa ut den vänstra. Efter in åkning fick vi justera småsaker på båda pjäxorna nån knöl här och där. Hoppas att dom blir perfekta denna säsong vilket jag tror, för mig som hade 20 år gamla pjäxor så tog det lite tid innan jag blev nöjd med dom nya. Så om du köper nya pjäxor så se till att du kan komma tillbaka till butiken utan problem då du kanske behöver justera dom lite (jobbigt om det typ är 30 mil). Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på nya pjäxor
Tillbaka
Topp