Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på pjäxor och skidor för pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dyltabruk" data-source="post: 1035985" data-attributes="member: 147335"><p>Jag tänkte mest på den här formuleringen: Man bör generellt sett inte gräva ner sig för mycket i flextalen då de är grova uppskattningar och <strong>långt ifrån </strong>den viktigaste egenskapen man ska kika efter.</p><p></p><p>Om flextalen är "Långt ifrån" den viktigaste egenskapen att titta efter så kvarstår väl upplevd komfort samt uppgifter/råd (subjektiva eller objektiva) som en försäljare kan bistå med kopplat till mitt beskrivna användningssyfte. Jag kan tyvärr omöjligen veta om säljaren är kunnig eller ej så kvar blir då att på egen hand bedöma om jag tycker pjäxan är skön eller ej och därefter se om de råd en säljare kan bistå med verkar rimliga/troliga.</p><p></p><p>Känns lite tröstlöst det här må jag säga. Det är betydligt enklare att köpa sig en längdskidutrustning...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dyltabruk, post: 1035985, member: 147335"] Jag tänkte mest på den här formuleringen: Man bör generellt sett inte gräva ner sig för mycket i flextalen då de är grova uppskattningar och [b]långt ifrån [/b]den viktigaste egenskapen man ska kika efter. Om flextalen är "Långt ifrån" den viktigaste egenskapen att titta efter så kvarstår väl upplevd komfort samt uppgifter/råd (subjektiva eller objektiva) som en försäljare kan bistå med kopplat till mitt beskrivna användningssyfte. Jag kan tyvärr omöjligen veta om säljaren är kunnig eller ej så kvar blir då att på egen hand bedöma om jag tycker pjäxan är skön eller ej och därefter se om de råd en säljare kan bistå med verkar rimliga/troliga. Känns lite tröstlöst det här må jag säga. Det är betydligt enklare att köpa sig en längdskidutrustning... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på pjäxor och skidor för pist
Tillbaka
Topp