Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på pjäxor och skidor för pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kjus" data-source="post: 1036011" data-attributes="member: 146673"><p>Ha överseende med att jag inte är en expert, utan snarare en konsument som intresserar mig för utrustningen jag använder. Jag uttrycker ingen generell sanning utan enbart min åsikt. =)</p><p></p><p>På din beskrivning låter du som en "vanlig" sällanåkare. Inget avancerat, inget krångel, det ska bara funka. Punkt. </p><p>Gärna med lite komfort så det är kul hela dagen.</p><p></p><p>Det enda jag funderade lite på i ditt inlägg var huruvida du tänkte ha kvar utrustningen och utvecklas med den eller om du ville ha den bara för att kunna åka när lusten faller på?</p><p>Dvs har du några ambitioner? För det sätter ju helt andra faktorer i spel inför köpet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kjus, post: 1036011, member: 146673"] Ha överseende med att jag inte är en expert, utan snarare en konsument som intresserar mig för utrustningen jag använder. Jag uttrycker ingen generell sanning utan enbart min åsikt. =) På din beskrivning låter du som en "vanlig" sällanåkare. Inget avancerat, inget krångel, det ska bara funka. Punkt. Gärna med lite komfort så det är kul hela dagen. Det enda jag funderade lite på i ditt inlägg var huruvida du tänkte ha kvar utrustningen och utvecklas med den eller om du ville ha den bara för att kunna åka när lusten faller på? Dvs har du några ambitioner? För det sätter ju helt andra faktorer i spel inför köpet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Förslag på pjäxor och skidor för pist
Tillbaka
Topp