Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förspänning FKS / Pivot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 985903" data-attributes="member: 12483"><p>Nja... den vita plasttungan ska ju linjera med markeringarna på den svarta underdelen, och det ser väl någorlunda hyfsat ut nu i a f. Förspänningen är lite i underkant om man ser på bilden. Ställskruvarna är ju i botten däremot, du kan alltså inte justera upp förspänningen ytterligare.</p><p></p><p>Om du kan, flytta bakbindningen 10-12 mm framåt. Inge kul att borra nya hål i skidan, men ändå. Du får mer justermån.</p><p></p><p>Eller provåk och se hur det funkar. </p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 985903, member: 12483"] Nja... den vita plasttungan ska ju linjera med markeringarna på den svarta underdelen, och det ser väl någorlunda hyfsat ut nu i a f. Förspänningen är lite i underkant om man ser på bilden. Ställskruvarna är ju i botten däremot, du kan alltså inte justera upp förspänningen ytterligare. Om du kan, flytta bakbindningen 10-12 mm framåt. Inge kul att borra nya hål i skidan, men ändå. Du får mer justermån. Eller provåk och se hur det funkar. /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förspänning FKS / Pivot
Tillbaka
Topp