Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förspänning FKS / Pivot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 986201" data-attributes="member: 12483"><p>Japp, så har jag alltid ställt in mina FKS 155, P15, P18, m fl. </p><p></p><p>Hmmm... jag blev lite osäker nu. Som det ser ut på bilden så slutar den vita plastdelen något <strong>lite bakom injen </strong>på den svarta plattan, vilket borde ju faktiskt innebära att förspänningen är <strong>något för hård </strong>...hmmm. </p><p>Prova att släppa upp ställskruvarna och se om den vita delens bakkant linjerar med dom svarta strecken.</p><p>Lessen för otydliga besked. Mina P-bindingar står uppe i Åre tyvärr så jag kan tyvärr inte kolla själv. </p><p></p><p>Rveidering: Hittade den här manualen, sid 18. Du var rätt ute från start verkar det som. <a href="http://store.ornellosport.com/ManualeAttacchiRossi1011.pdf" target="_blank">http://store.ornellosport.com/ManualeAttacchiRossi1011.pdf</a></p><p></p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 986201, member: 12483"] Japp, så har jag alltid ställt in mina FKS 155, P15, P18, m fl. Hmmm... jag blev lite osäker nu. Som det ser ut på bilden så slutar den vita plastdelen något [b]lite bakom injen [/b]på den svarta plattan, vilket borde ju faktiskt innebära att förspänningen är [b]något för hård [/b]...hmmm. Prova att släppa upp ställskruvarna och se om den vita delens bakkant linjerar med dom svarta strecken. Lessen för otydliga besked. Mina P-bindingar står uppe i Åre tyvärr så jag kan tyvärr inte kolla själv. Rveidering: Hittade den här manualen, sid 18. Du var rätt ute från start verkar det som. [URL]http://store.ornellosport.com/ManualeAttacchiRossi1011.pdf[/URL] /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förspänning FKS / Pivot
Tillbaka
Topp