Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
först bilköpet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrTull" data-source="post: 96273" data-attributes="member: 43493"><p>hehe, tja en Opel Calibra är ju helt okej att ha som första bil, eller en Honda Civic årsmodell 93 till 96, har ju en rätt pigg motor och dom är så jävla snygga om man sätter på ett street bodykit. Lägger man ner lite tid å pengar på att styla upp en Honda Accord så kan dom också bli riktigt snygga, en Audi 80 eller 90 från början av 90-talet kan också bli rätt stiliga och dom är hyffsat billiga...Lite äldre modeller av BMW ligger ju iofs rätt högt i pris men dom är ju ruskigt stylingvänliga och rakt igenom en bra bil, typ en 325:a...</p><p>Att köpa typ en Supra eller Skyline kan ju vara rätt dyrt, man får ju mycket för pengarna men ändå...Isåfall skulle jag köpa en Supra som högerstyrd till att börja med, dom är jävligt mycket billigare!</p><p>Men jag skulle helst ha tagit en Civic, jag tycker att det är den som blir snyggast om man slänger på grova stylingdelar på den, och dom är ju ganska billiga.</p><p></p><p>Nu har du ett par bilar att fundera över!</p><p>Du får säga till mig om du är intresserad av nån bil eller om du bestämt dig för nån...Vore kul att veta om man har varit till nån hjälp=)</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrTull, post: 96273, member: 43493"] hehe, tja en Opel Calibra är ju helt okej att ha som första bil, eller en Honda Civic årsmodell 93 till 96, har ju en rätt pigg motor och dom är så jävla snygga om man sätter på ett street bodykit. Lägger man ner lite tid å pengar på att styla upp en Honda Accord så kan dom också bli riktigt snygga, en Audi 80 eller 90 från början av 90-talet kan också bli rätt stiliga och dom är hyffsat billiga...Lite äldre modeller av BMW ligger ju iofs rätt högt i pris men dom är ju ruskigt stylingvänliga och rakt igenom en bra bil, typ en 325:a... Att köpa typ en Supra eller Skyline kan ju vara rätt dyrt, man får ju mycket för pengarna men ändå...Isåfall skulle jag köpa en Supra som högerstyrd till att börja med, dom är jävligt mycket billigare! Men jag skulle helst ha tagit en Civic, jag tycker att det är den som blir snyggast om man slänger på grova stylingdelar på den, och dom är ju ganska billiga. Nu har du ett par bilar att fundera över! Du får säga till mig om du är intresserad av nån bil eller om du bestämt dig för nån...Vore kul att veta om man har varit till nån hjälp=) Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
först bilköpet
Tillbaka
Topp