Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Första brädan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freud" data-source="post: 600513" data-attributes="member: 101133"><p>Tjenna</p><p></p><p>Ok well jag antar att det finns några såna här trådar...eller ja kanske inte exakt. vi får väl se. long-time-reader, first-time-poster anyway</p><p></p><p>Så jag har kikat igenom Pinns tråd om brädor(fin btw)</p><p></p><p>Jag har då aldrig åkt Snowboard, men i vinter är det dax. Åker alla andra typer utav brädor så vafan liksom. Desutom måste jag ha något att göra i nu i vinter när DH-riggen har gått i dvala.</p><p></p><p>Till saken;</p><p></p><p>Jag behöver en bräda osv. Är det möjligt att inhandla en (nybörjar)bräda och binningar för runt 2000kr.</p><p></p><p>Är det någon som har förslag?</p><p></p><p>Mina stats är;</p><p></p><p>173cm lång</p><p>63kg tung</p><p>42 i skostolek</p><p>Regular stance</p><p></p><p></p><p>Min backe är Storstenshöjden i Örebroområdet. Vilket betyder inte allt för långa backar. Ingen offpist. En jibbersklubb finns där vad jag förstår så det kommer finnas en liten park.</p><p></p><p>Take care </p><p>/Albin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freud, post: 600513, member: 101133"] Tjenna Ok well jag antar att det finns några såna här trådar...eller ja kanske inte exakt. vi får väl se. long-time-reader, first-time-poster anyway Så jag har kikat igenom Pinns tråd om brädor(fin btw) Jag har då aldrig åkt Snowboard, men i vinter är det dax. Åker alla andra typer utav brädor så vafan liksom. Desutom måste jag ha något att göra i nu i vinter när DH-riggen har gått i dvala. Till saken; Jag behöver en bräda osv. Är det möjligt att inhandla en (nybörjar)bräda och binningar för runt 2000kr. Är det någon som har förslag? Mina stats är; 173cm lång 63kg tung 42 i skostolek Regular stance Min backe är Storstenshöjden i Örebroområdet. Vilket betyder inte allt för långa backar. Ingen offpist. En jibbersklubb finns där vad jag förstår så det kommer finnas en liten park. Take care /Albin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Första brädan
Tillbaka
Topp