Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången till Alperna, tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistgubbe" data-source="post: 1072629" data-attributes="member: 75055"><p>Jag har varit i Ischgl för många år sedan och kanske därför inte helt pålitligt, men jag håller Saalbach högre. </p><p></p><p>Nära Ischgl finns ju också St Anton. Där var vi i år och jag tror att åkningen slår Ischgl ordentligt. Fina carving-backar i Lech, och Reindl är också bra. Det tillhör dock ställena där allt är dyrt. Du kan ju alltid kolla om du kan hitta boende lite utanför för rimlig peng. Men jämför också pris på liftkort. Fick lite chock i St Anton senast. Enkel Wienerschnitzel på lunch i backen i Lech kostar 24 Euro...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistgubbe, post: 1072629, member: 75055"] Jag har varit i Ischgl för många år sedan och kanske därför inte helt pålitligt, men jag håller Saalbach högre. Nära Ischgl finns ju också St Anton. Där var vi i år och jag tror att åkningen slår Ischgl ordentligt. Fina carving-backar i Lech, och Reindl är också bra. Det tillhör dock ställena där allt är dyrt. Du kan ju alltid kolla om du kan hitta boende lite utanför för rimlig peng. Men jämför också pris på liftkort. Fick lite chock i St Anton senast. Enkel Wienerschnitzel på lunch i backen i Lech kostar 24 Euro... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången till Alperna, tips!
Tillbaka
Topp