Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången till aplerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vurpaan" data-source="post: 1141577" data-attributes="member: 147018"><p>Hej.</p><p></p><p>Har nu sökt runt på forumet utan att hitta exakt vad jag söker.</p><p></p><p>Hör då och då att alperna inte är dyrare än svenska fjällen, vet inte hur mycket sanning det ligger där.</p><p></p><p>När vi åkt till svenska fjällen innan så har vi handlat ganska mycket hemma innan vi åker. Fixar frukost, lunch, middag i stugan. Äter ute några enstaka gånger, går på afterski.</p><p>Bokar alltid stuga med ski in/ski out.</p><p></p><p>Jag tänker att man åker ner med egen bil, ska man ha ett billigare boende verkar det som att det ligger en bit från systemet. Som sagt aldrig behövt rör bilen under den veckan vi varit i svenska fjällen, verkar omständigt att köra bil mellan boende och lift men tar gärna era åsikter</p><p></p><p>Vart rekommenderar ni att man åker första gången till alperna med 2 barn, 7 och 9 år?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vurpaan, post: 1141577, member: 147018"] Hej. Har nu sökt runt på forumet utan att hitta exakt vad jag söker. Hör då och då att alperna inte är dyrare än svenska fjällen, vet inte hur mycket sanning det ligger där. När vi åkt till svenska fjällen innan så har vi handlat ganska mycket hemma innan vi åker. Fixar frukost, lunch, middag i stugan. Äter ute några enstaka gånger, går på afterski. Bokar alltid stuga med ski in/ski out. Jag tänker att man åker ner med egen bil, ska man ha ett billigare boende verkar det som att det ligger en bit från systemet. Som sagt aldrig behövt rör bilen under den veckan vi varit i svenska fjällen, verkar omständigt att köra bil mellan boende och lift men tar gärna era åsikter Vart rekommenderar ni att man åker första gången till alperna med 2 barn, 7 och 9 år? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången till aplerna
Tillbaka
Topp