Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knegoff" data-source="post: 123279" data-attributes="member: 41930"><p>Jag boka en resa till Bad Gastain för ca 2 timmars sedan. www.sts.se bokade vi ifrån, gick på ca 9500 med flyg, liftkort, frukost, middag, försäkringar och allt! Vi letade efter paketresor hos andra arrangörer men fann STS som det bästa alternativet för oss. </p><p></p><p>Vad jag har hört från personer som varit nere Bad Gastain så ska det vara bra, har man dessutom inga tidigare erfarenheter av alperna så gillar man nog det mesta. =)</p><p></p><p>Hoppas ni finner vad ni söker....</p><p></p><p>/Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knegoff, post: 123279, member: 41930"] Jag boka en resa till Bad Gastain för ca 2 timmars sedan. www.sts.se bokade vi ifrån, gick på ca 9500 med flyg, liftkort, frukost, middag, försäkringar och allt! Vi letade efter paketresor hos andra arrangörer men fann STS som det bästa alternativet för oss. Vad jag har hört från personer som varit nere Bad Gastain så ska det vara bra, har man dessutom inga tidigare erfarenheter av alperna så gillar man nog det mesta. =) Hoppas ni finner vad ni söker.... /Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första gången!
Tillbaka
Topp