Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Första kamera för filmning av skidåkning och downhill.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skatt" data-source="post: 1056012" data-attributes="member: 122710"><p>Jag har använt en gopro 3+ att filma med, denn är sjukt smidig men man tappar rätt mycket i flexibilitet av objektiv etc, har därför även jag siktat in mig på en DSLR. </p><p></p><p>Som jag förstått det så är canon det bättre valet över Nikon när det kommer till filmning, men sen så finns det ju Spegellösa från tex. sony och panasonic. Jag skulle rekomendera panasonic DMC g6 som hamnar på 4 lax med kitobjektiv, den filmar i 1080 och 60fps om jag kommer ihåg rätt. När det kommer till utbud av objektiv är den inte kanske den ledande av alla kameror.</p><p></p><p>Jag själv kommer att införskaffa mig en canon eos 700d då jag redan äger en gopro och känner att jag vill utvecklas i mestadels Fotograferande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skatt, post: 1056012, member: 122710"] Jag har använt en gopro 3+ att filma med, denn är sjukt smidig men man tappar rätt mycket i flexibilitet av objektiv etc, har därför även jag siktat in mig på en DSLR. Som jag förstått det så är canon det bättre valet över Nikon när det kommer till filmning, men sen så finns det ju Spegellösa från tex. sony och panasonic. Jag skulle rekomendera panasonic DMC g6 som hamnar på 4 lax med kitobjektiv, den filmar i 1080 och 60fps om jag kommer ihåg rätt. När det kommer till utbud av objektiv är den inte kanske den ledande av alla kameror. Jag själv kommer att införskaffa mig en canon eos 700d då jag redan äger en gopro och känner att jag vill utvecklas i mestadels Fotograferande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Första kamera för filmning av skidåkning och downhill.
Tillbaka
Topp