Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första paret skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="x3lA" data-source="post: 1033247" data-attributes="member: 142956"><p>Vill inte vara ännu en person(inte i denna tråden) som bara talar gott om den enda skidan han/hon åkt på, men jag fick testa min polares och hans broders k2 kung fujas förra året och blev väldigt imponerad över alla områden som de fungerad bättre än medel! Införskaffade mig ett par egna som jag får testa kommande torsdag och ser fram emot det något enormt!</p><p>En liten skillnad är att kung fujas är lite, lite bredare än völkl bridge och har en större tail i förhållande till tip.</p><p></p><p>Är 187cm lång på cirka 73 kilo och både testade och införskaffade 179cm-modellen, vilket jag tyckte kändes helt rätt! monterade bindningarna som min polare också(allround standard) istället för som hans broder(mitt på skidan).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="x3lA, post: 1033247, member: 142956"] Vill inte vara ännu en person(inte i denna tråden) som bara talar gott om den enda skidan han/hon åkt på, men jag fick testa min polares och hans broders k2 kung fujas förra året och blev väldigt imponerad över alla områden som de fungerad bättre än medel! Införskaffade mig ett par egna som jag får testa kommande torsdag och ser fram emot det något enormt! En liten skillnad är att kung fujas är lite, lite bredare än völkl bridge och har en större tail i förhållande till tip. Är 187cm lång på cirka 73 kilo och både testade och införskaffade 179cm-modellen, vilket jag tyckte kändes helt rätt! monterade bindningarna som min polare också(allround standard) istället för som hans broder(mitt på skidan). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första paret skidor
Tillbaka
Topp