Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första paret skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1033248" data-attributes="member: 120579"><p>Håller inte riktigt med om att Völkl Bridge har så dåligt isgrepp. Slipar dock våra kanter väldigt ofta ( gör det själv) Vi köpte dom till vår son, han är 17 år duktig åkare med klockren teknik. (182cm 80kg) Jag har testat den en hel del. Den är väldigt lekfull och lättåkt. Enligt mig en skida som klarar verkligen allt pist park och offpist. Vi jag och min son testade Soul7 under nyår och den har inte bättre isgrepp än Völkl skidan.</p><p>Soul 7 är inte lika lekfull utan mer inriktad åt offpist. Har inte testat den i stenhård pist utan mjukare och där funkar den helt ok.</p><p>Vi testade också Extrem 100 vilket va en riktig höjdare. En dröm i pist har dock inte testat den i offpist.</p><p>Det blir vårt nästa köp för min son.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1033248, member: 120579"] Håller inte riktigt med om att Völkl Bridge har så dåligt isgrepp. Slipar dock våra kanter väldigt ofta ( gör det själv) Vi köpte dom till vår son, han är 17 år duktig åkare med klockren teknik. (182cm 80kg) Jag har testat den en hel del. Den är väldigt lekfull och lättåkt. Enligt mig en skida som klarar verkligen allt pist park och offpist. Vi jag och min son testade Soul7 under nyår och den har inte bättre isgrepp än Völkl skidan. Soul 7 är inte lika lekfull utan mer inriktad åt offpist. Har inte testat den i stenhård pist utan mjukare och där funkar den helt ok. Vi testade också Extrem 100 vilket va en riktig höjdare. En dröm i pist har dock inte testat den i offpist. Det blir vårt nästa köp för min son. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första paret skidor
Tillbaka
Topp