Backner Ny medlem 2005-11-19 Första Riktiga Skiddagen för i år #1 Rubriken säger väl det mesta... Fick gå i några timmar, men det var det värt. Fy fan vad skönt det var.... Ska jag nog fira med några kalla i kväll
Rubriken säger väl det mesta... Fick gå i några timmar, men det var det värt. Fy fan vad skönt det var.... Ska jag nog fira med några kalla i kväll
Johan_Edenteg Medlem 2005-11-19 Första Riktiga Skiddagen för i år #6 Kolla forumavdelningen... Lär visst hänga ihop med forumtråden..
phillyjoseph Medlem 2005-11-19 Första Riktiga Skiddagen för i år #7 Första fiktiga skiddagen gjorde jag kring Januari nån gång.. Men första riktiga skiddagen för säsongen har jag inte gjort än..
Första fiktiga skiddagen gjorde jag kring Januari nån gång.. Men första riktiga skiddagen för säsongen har jag inte gjort än..
LeeMyhr Medlem 2005-11-19 Första Riktiga Skiddagen för i år #8 ja gjorde de i Juvass typ den 24 september.. å nu hoppas ja att Åre snart kan öppna för de har juh snöat asmkt idag :D
ja gjorde de i Juvass typ den 24 september.. å nu hoppas ja att Åre snart kan öppna för de har juh snöat asmkt idag :D