Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
(Första) säsong i Val Thorens 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 803808" data-attributes="member: 64225"><p>Som gammal krogdiskare får jag væl kommentera det dær. Jobba i disken har nackdelen att det kan vara en hel del att gøra och man blir ganska bløt och skitig då det ær varmt, vattenånga och en massa fett. Førdelen ær att så længe du bara får undan disken och levererar den ren till de som ska ha den så bryr sig ingen om du ær lite bakis, trøtt, hængig, fikar konstant med væ hand och jobbar med høger osv. Det finns bættre jobb men det finns helt klart sæmre sæsongsjobb också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 803808, member: 64225"] Som gammal krogdiskare får jag væl kommentera det dær. Jobba i disken har nackdelen att det kan vara en hel del att gøra och man blir ganska bløt och skitig då det ær varmt, vattenånga och en massa fett. Førdelen ær att så længe du bara får undan disken och levererar den ren till de som ska ha den så bryr sig ingen om du ær lite bakis, trøtt, hængig, fikar konstant med væ hand och jobbar med høger osv. Det finns bættre jobb men det finns helt klart sæmre sæsongsjobb också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
(Första) säsong i Val Thorens 10/11
Tillbaka
Topp