Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong, söker sällskap av likasinnade, tips & råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clabbehead" data-source="post: 1042587" data-attributes="member: 149097"><p>Tjena! Ja är en glad kille född 93. Denna sommaren har jag varit i zermatt. Underbart ställe. Ska hem till swe för en kortare sväng. Sedan tillbaka hit. </p><p></p><p>Jag har åkt skidor i Verbier grindelwald och zermatt. </p><p>Grundelwald är lite litet och tråkiga backar. </p><p>Verbier var bra, men jag snckar inte franska... </p><p>Zermatt har ett riktigt stort system. Mycket "sesångar barer" och väldigt mycket terräng att pumpa puder. </p><p></p><p>Ja flyger till Geneve och sedan tar tåg med ett byte hela vägen till zermatt. Fungerar riktigt smidigt. </p><p></p><p>Boende är ganska dyrt om man vill bo själv i zermatt. Men blir man ett gäng på 2-3 perstioner så blir det en annan ekonomisk situation!</p><p></p><p>Dra i väg ett pm på Facebook om du har intresse eller mer frågor. </p><p></p><p>Claes Andersson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clabbehead, post: 1042587, member: 149097"] Tjena! Ja är en glad kille född 93. Denna sommaren har jag varit i zermatt. Underbart ställe. Ska hem till swe för en kortare sväng. Sedan tillbaka hit. Jag har åkt skidor i Verbier grindelwald och zermatt. Grundelwald är lite litet och tråkiga backar. Verbier var bra, men jag snckar inte franska... Zermatt har ett riktigt stort system. Mycket "sesångar barer" och väldigt mycket terräng att pumpa puder. Ja flyger till Geneve och sedan tar tåg med ett byte hela vägen till zermatt. Fungerar riktigt smidigt. Boende är ganska dyrt om man vill bo själv i zermatt. Men blir man ett gäng på 2-3 perstioner så blir det en annan ekonomisk situation! Dra i väg ett pm på Facebook om du har intresse eller mer frågor. Claes Andersson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong, söker sällskap av likasinnade, tips & råd
Tillbaka
Topp