Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Solo" data-source="post: 96554" data-attributes="member: 44836"><p>Tjena!</p><p></p><p>Funderar på att dra ner till frankrike eller österrike i mitten av januari. Sen skulle jag fösöka fixa jobb och boende där nere så man kan stanna ett par månader. men hur svårt är det egntligen att få ett jobb där? Boende? Någon som har en plats över någonstans? Tänkte åka en vecka med ucpa för att testa något ställe först! Har någon några bra tips och så, så ge mig dem är ni bussiga!</p><p></p><p>/ Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Solo, post: 96554, member: 44836"] Tjena! Funderar på att dra ner till frankrike eller österrike i mitten av januari. Sen skulle jag fösöka fixa jobb och boende där nere så man kan stanna ett par månader. men hur svårt är det egntligen att få ett jobb där? Boende? Någon som har en plats över någonstans? Tänkte åka en vecka med ucpa för att testa något ställe först! Har någon några bra tips och så, så ge mig dem är ni bussiga! / Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong?
Tillbaka
Topp