Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bushman" data-source="post: 96559" data-attributes="member: 41683"><p>Det ær hur lugnt som helst att dra ner till østerrike iaf! Ett tips kan faktiskt vara att åka till en "svår" ort!! Har gjort två sesser nu o i vintras drog jag ner till Anton i børjan av januari utan mer æn att jag visste att jag hade en polare dær som jag kunde bo hos en natt eller två om det krisade sig! Men jag åkte ner, o samma dag hitta jag boende hos en kompis jag inte sett på 3 år o efter viss efterfrågan hade jag 2 jobb nær veckan var slut! Allt løste sig fint! Som Kack sa så åker en del hem, en del trøttnar på jobbet o en del får kicken så det ær en fruktansværd ruljans på arbeten! Så det ær aldrig nåt problem om du bara kan ta vad som!! Lycka till!! Ska førresten åka ner med bil antagligen i børjan på januari, liten bil men får plats en till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bushman, post: 96559, member: 41683"] Det ær hur lugnt som helst att dra ner till østerrike iaf! Ett tips kan faktiskt vara att åka till en "svår" ort!! Har gjort två sesser nu o i vintras drog jag ner till Anton i børjan av januari utan mer æn att jag visste att jag hade en polare dær som jag kunde bo hos en natt eller två om det krisade sig! Men jag åkte ner, o samma dag hitta jag boende hos en kompis jag inte sett på 3 år o efter viss efterfrågan hade jag 2 jobb nær veckan var slut! Allt løste sig fint! Som Kack sa så åker en del hem, en del trøttnar på jobbet o en del får kicken så det ær en fruktansværd ruljans på arbeten! Så det ær aldrig nåt problem om du bara kan ta vad som!! Lycka till!! Ska førresten åka ner med bil antagligen i børjan på januari, liten bil men får plats en till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Första säsong?
Tillbaka
Topp