Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
första säsongare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wessa" data-source="post: 97175" data-attributes="member: 43704"><p>Tjena </p><p></p><p>Jag är en kille på 23 år från S-vall som verkligen längtar efter att få fara iväg och åka skidor men det verkar helt omöjligt att få tag på boende... Hur söker man boende? Skulle uppskatta tips eller en ledig plats någonstans <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />. Var i vemdalen för ett tag sedan och kände att det är dags att göra en längre period på lite högre höjder.. Har tidigare "bara" varit på semester i Åre , Ramundberget, Björnrike mm </p><p>Har åkt bräda några år men har gått tillbaka till skidor för ett par år sedan... Köpte även nya grejor inför denna säsong, så nu har jag press på mig att använda dom ordentligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Jag kulle helst vilja fara i slutat av december... Platsen spelar mindre roll tror jag,bara jag får åka!!</p><p></p><p>Hör av er alla som har tips o råd.bara jag har en adress att komma ner till så är det löst...</p><p></p><p>Tack på förhand/ Anders</p><p></p><p>fr-maila, ring eller maila vanligt...</p><p>mob 070 2022324</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wessa, post: 97175, member: 43704"] Tjena Jag är en kille på 23 år från S-vall som verkligen längtar efter att få fara iväg och åka skidor men det verkar helt omöjligt att få tag på boende... Hur söker man boende? Skulle uppskatta tips eller en ledig plats någonstans :). Var i vemdalen för ett tag sedan och kände att det är dags att göra en längre period på lite högre höjder.. Har tidigare "bara" varit på semester i Åre , Ramundberget, Björnrike mm Har åkt bräda några år men har gått tillbaka till skidor för ett par år sedan... Köpte även nya grejor inför denna säsong, så nu har jag press på mig att använda dom ordentligt :) Jag kulle helst vilja fara i slutat av december... Platsen spelar mindre roll tror jag,bara jag får åka!! Hör av er alla som har tips o råd.bara jag har en adress att komma ner till så är det löst... Tack på förhand/ Anders fr-maila, ring eller maila vanligt... mob 070 2022324 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
första säsongare?
Tillbaka
Topp