Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första säsongen - hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1063729" data-attributes="member: 29415"><p>Lägger du 4000:-/månad på mat? 130:-/dag?</p><p></p><p>En snabbtitt i Tink visar att jag la så här mycket på mat i vintras</p><p></p><p>Januari 2290:-</p><p>Februari 2348:-</p><p>Mars 2013:-</p><p>April 1344:-</p><p></p><p>Och det inkluderar all butiksköpt alkohol. Och jag äter verkligen inte pasta utan tillbehöver varje dag så det finns en hel del slack i siffrorna ovan om man vill snåla. Men du kanske hänger i Klosters och köper all mat på 7-Eleven?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1063729, member: 29415"] Lägger du 4000:-/månad på mat? 130:-/dag? En snabbtitt i Tink visar att jag la så här mycket på mat i vintras Januari 2290:- Februari 2348:- Mars 2013:- April 1344:- Och det inkluderar all butiksköpt alkohol. Och jag äter verkligen inte pasta utan tillbehöver varje dag så det finns en hel del slack i siffrorna ovan om man vill snåla. Men du kanske hänger i Klosters och köper all mat på 7-Eleven? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Första säsongen - hjälp!
Tillbaka
Topp