Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första skidköpet... behöver all hjälp jag kan få
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 600151" data-attributes="member: 91785"><p>Plusettan på att lägga fokus på pjäxorna. Jag har predikat detta med att pjäxorna ska gå i första hand(fot?) men folk verkar tycka det är "tråkigare" att köpa nya pjäxor, de syns ju ändå inte särskilt mycket. Men, men.. Är huvudet dumt så får kroppen lida, eller hur? För nu när säsongen väl dragit igång så står de där och gnäller över hur ont de får i fötterna, men vad gör det när man fått köpa ett par nya skidor? Jag slår nog in en öppen dörr, men det var skönt att skriva av sig :P </p><p></p><p>Ps. Glöm inte formgjutna sulor!</p><p></p><p>Ang. skidor så har jag inte jättemycket koll på medelsvåra allroundlagg. Jag ska råda dig att botanisera fritt inne på köp/sälj här på freeride. Hittar du ngt som passar i längd, kolla upp modellen och hoppas på det bästa. Det viktigaste, anser jag, när man letar efter beg. utrustning är: hugg inte på första bästa. Det kommer alltid mer grejor till salu till bättre priser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 600151, member: 91785"] Plusettan på att lägga fokus på pjäxorna. Jag har predikat detta med att pjäxorna ska gå i första hand(fot?) men folk verkar tycka det är "tråkigare" att köpa nya pjäxor, de syns ju ändå inte särskilt mycket. Men, men.. Är huvudet dumt så får kroppen lida, eller hur? För nu när säsongen väl dragit igång så står de där och gnäller över hur ont de får i fötterna, men vad gör det när man fått köpa ett par nya skidor? Jag slår nog in en öppen dörr, men det var skönt att skriva av sig :P Ps. Glöm inte formgjutna sulor! Ang. skidor så har jag inte jättemycket koll på medelsvåra allroundlagg. Jag ska råda dig att botanisera fritt inne på köp/sälj här på freeride. Hittar du ngt som passar i längd, kolla upp modellen och hoppas på det bästa. Det viktigaste, anser jag, när man letar efter beg. utrustning är: hugg inte på första bästa. Det kommer alltid mer grejor till salu till bättre priser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Första skidköpet... behöver all hjälp jag kan få
Tillbaka
Topp