Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Första Trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 123017" data-attributes="member: 46762"><p>Jäklar vad det slog slint helt plötsligt, det var inte många ord i de meningarna som hade baktanke eller rättning... Ok, jag erkänner, jag brukar inte kolla ovanför :</p><p></p><p>« Föregående </p><p></p><p>Tipsa en kompis</p><p>Bevaka detta inlägg </p><p></p><p>då det är utanför mitt blickfång då jag läser ditt inlägg. Därav anledningen till att jag missförstod. Sen så är det ju inte mitt fel att du saknar normal grundskoleutbildning och inte kan uttrycka dig korrekt i skrift. Så fort ditt östrogen börjar flöda så försvinner logiken totalt i ditt inlägg, syftar nu på det senare... Har fortfarande svårt att förstå vad det är för trick du skall göra med en mountainbike i stan. Varför har du en mountainbike om du vill stila?</p><p></p><p>För att vara den mognare av oss två så kommer jag faktiskt att svara på frågan, den fråga som jag tror du menar. Alltså vilka enkla trick som finns om man har en cykel från Biltema.</p><p>Du kan cykla på bakhjulet och du kan göra stoppies. Nöjd nu? </p><p></p><p>För övrigt kan jag lätt räkna upp över 20 fel som du gjorde på dina cirka 50 ord. Och särskrivningarna skall jag inte ens ta upp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 123017, member: 46762"] Jäklar vad det slog slint helt plötsligt, det var inte många ord i de meningarna som hade baktanke eller rättning... Ok, jag erkänner, jag brukar inte kolla ovanför : « Föregående Tipsa en kompis Bevaka detta inlägg då det är utanför mitt blickfång då jag läser ditt inlägg. Därav anledningen till att jag missförstod. Sen så är det ju inte mitt fel att du saknar normal grundskoleutbildning och inte kan uttrycka dig korrekt i skrift. Så fort ditt östrogen börjar flöda så försvinner logiken totalt i ditt inlägg, syftar nu på det senare... Har fortfarande svårt att förstå vad det är för trick du skall göra med en mountainbike i stan. Varför har du en mountainbike om du vill stila? För att vara den mognare av oss två så kommer jag faktiskt att svara på frågan, den fråga som jag tror du menar. Alltså vilka enkla trick som finns om man har en cykel från Biltema. Du kan cykla på bakhjulet och du kan göra stoppies. Nöjd nu? För övrigt kan jag lätt räkna upp över 20 fel som du gjorde på dina cirka 50 ord. Och särskrivningarna skall jag inte ens ta upp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Första Trix
Tillbaka
Topp