Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1090739" data-attributes="member: 155279"><p>Mycket grymt svar. Tack så mycket hurru du, det uppskattas! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Då kör jag på den grövre Corduran jag också. Keprotek verkar vara svår att få tag på.</p><p>Det var ju inte så fasligt dyrt så jag köper så det blir över!</p><p></p><p>Läste rekommendationen på Cordura att man skulle använda sig av en jeansnål version "100"(?), så en sådan införskaffar jag mig också.</p><p></p><p>Min mor är syslöjdslärare, så det är hon som får göra jobbet. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Du sydde alltså dubbla lager, ett på insidan av byxan och ett på utsidan. Eller menar du insidan respektive utsidan av benet och inte insidan och utsidan av tyget? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":rolleyes:" title="Roll eyes :rolleyes:" data-smilie="11"data-shortname=":rolleyes:" /></p><p></p><p>Liquisole lägger jag till på inköpslistan också, och gorillatape har jag!</p><p></p><p>Hur mycket tyg köpte du?</p><p></p><p>//klassy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1090739, member: 155279"] Mycket grymt svar. Tack så mycket hurru du, det uppskattas! :) Då kör jag på den grövre Corduran jag också. Keprotek verkar vara svår att få tag på. Det var ju inte så fasligt dyrt så jag köper så det blir över! Läste rekommendationen på Cordura att man skulle använda sig av en jeansnål version "100"(?), så en sådan införskaffar jag mig också. Min mor är syslöjdslärare, så det är hon som får göra jobbet. ;) Du sydde alltså dubbla lager, ett på insidan av byxan och ett på utsidan. Eller menar du insidan respektive utsidan av benet och inte insidan och utsidan av tyget? :rolleyes: Liquisole lägger jag till på inköpslistan också, och gorillatape har jag! Hur mycket tyg köpte du? //klassy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Tillbaka
Topp