Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1090742" data-attributes="member: 156771"><p>Man tackar! Kul att du hade nytta av det. ?Jag köpte 1 m tyg på 90 cm bredd. Det blev lite över, så jag förstärkte även jackan bak längst ner. Ser nu att jag var oklar ? men så här: Jag menar rät- respektive avigsidan på brallorna. Jag valde att skära till rätsidan och avigsidan i två olika stycken, annars får man en för klen fåll längst ner på byxbenet. Ta till rejält på sömsmånen längst ner, sådär 5 cm, så blir det fyrlagrigt på värsta ställena. </p><p></p><p>Har hållit i tre år hittills! Lycka till ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1090742, member: 156771"] Man tackar! Kul att du hade nytta av det. ?Jag köpte 1 m tyg på 90 cm bredd. Det blev lite över, så jag förstärkte även jackan bak längst ner. Ser nu att jag var oklar ? men så här: Jag menar rät- respektive avigsidan på brallorna. Jag valde att skära till rätsidan och avigsidan i två olika stycken, annars får man en för klen fåll längst ner på byxbenet. Ta till rejält på sömsmånen längst ner, sådär 5 cm, så blir det fyrlagrigt på värsta ställena. Har hållit i tre år hittills! Lycka till ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Tillbaka
Topp