Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1201080" data-attributes="member: 155279"><p>Det blev väldigt väldigt bra faktiskt.</p><p>Jag fick köpa en grövre nål och tråd till symaskinen, och sedan sydde jag Cordura 1000D runt hela benet. Hade blivit svårt att vika in kanterna och bara sy på insidan. Men det blev väldigt bra. </p><p></p><p>[URL unfurl="true"]http://gearsoft.se/index.php?route=product/product&path=62&product_id=377[/URL]</p><p></p><p>Tätade sedan sömmarna.</p><p></p><p>Kan skicka bilder om några veckor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1201080, member: 155279"] Det blev väldigt väldigt bra faktiskt. Jag fick köpa en grövre nål och tråd till symaskinen, och sedan sydde jag Cordura 1000D runt hela benet. Hade blivit svårt att vika in kanterna och bara sy på insidan. Men det blev väldigt bra. [URL unfurl="true"]http://gearsoft.se/index.php?route=product/product&path=62&product_id=377[/URL] Tätade sedan sömmarna. Kan skicka bilder om några veckor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förstärka skidbyxor med tex Keprotek/Cordura
Tillbaka
Topp