Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Förstora bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leander_927" data-source="post: 944689" data-attributes="member: 115674"><p>Bootsen är burton ruler och bindningarna är Ride agenda. Kiko94 sluta lev i 90-talet fan de är 2012 nu allt är möjligt finns inga gränser för vad som kan ske!</p><p></p><p>känns som att min vänster fot får ta all press och att jag inte har något speciellt stöd i högra foten när jag tar mina höger svängar(tårna mot backen). Så får ont i vänstra foten (precis i "böjen" ovanför foten)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leander_927, post: 944689, member: 115674"] Bootsen är burton ruler och bindningarna är Ride agenda. Kiko94 sluta lev i 90-talet fan de är 2012 nu allt är möjligt finns inga gränser för vad som kan ske! känns som att min vänster fot får ta all press och att jag inte har något speciellt stöd i högra foten när jag tar mina höger svängar(tårna mot backen). Så får ont i vänstra foten (precis i "böjen" ovanför foten) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Förstora bindningar?
Tillbaka
Topp