Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Förstörs bushingsarna av regn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 334169" data-attributes="member: 74439"><p>WTF!</p><p>Hade skrivit ett långt och bra svar som skulle reda ut alla eventuella frågetecken, ett svar av gudomlig karaktär, ett svar som skulle avsevärt förändra och förbättra era små obetydliga liv för all framtid om inte längre. Ett svar vars like aldrig förr skådats, ett svar så perfekt att det kan tillämpas på alla frågor ni någonsin kan tänka er stöta på. Ett svar bortom era förstånds inskränkta världar!</p><p></p><p>Men när jag trycker på "spara" och skickar ut härlighetn rakt upp i cyberrymden så försvinner det, poff borta!</p><p>Detta är inte första gången världen har berövats på sin upplysning genom mina svar här på freeride, är det ett medvetet beteende från freeride-folket? Kan det rentav vara så att censur råder, anses ni inte vara redo för att ta del av min vishet. I sådan fall, vem anser det och varför, och kanske viktigare, har de rätt?</p><p></p><p>Så angående truckar, tejp och allt annat ni ännu inte vet kan jag bara avsluta med, sanningen finns där ute!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 334169, member: 74439"] WTF! Hade skrivit ett långt och bra svar som skulle reda ut alla eventuella frågetecken, ett svar av gudomlig karaktär, ett svar som skulle avsevärt förändra och förbättra era små obetydliga liv för all framtid om inte längre. Ett svar vars like aldrig förr skådats, ett svar så perfekt att det kan tillämpas på alla frågor ni någonsin kan tänka er stöta på. Ett svar bortom era förstånds inskränkta världar! Men när jag trycker på "spara" och skickar ut härlighetn rakt upp i cyberrymden så försvinner det, poff borta! Detta är inte första gången världen har berövats på sin upplysning genom mina svar här på freeride, är det ett medvetet beteende från freeride-folket? Kan det rentav vara så att censur råder, anses ni inte vara redo för att ta del av min vishet. I sådan fall, vem anser det och varför, och kanske viktigare, har de rätt? Så angående truckar, tejp och allt annat ni ännu inte vet kan jag bara avsluta med, sanningen finns där ute! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Förstörs bushingsarna av regn
Tillbaka
Topp