Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Försvunnen väska på winterjam!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonH" data-source="post: 591279" data-attributes="member: 45224"><p>Tja, blev av med min väska på winterjam igår! den blev förmodligen stulen men jag tänkte att det kan ju vara någon som tagit fel eller fått med sig den va misstag också! Det är en svart sälen väska. Den låg uppe där startramperna till railsen stod ovanpå mina skidor och en massa andra skidbags som låg där! Den innehållde kläder och en grön hjälm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonH, post: 591279, member: 45224"] Tja, blev av med min väska på winterjam igår! den blev förmodligen stulen men jag tänkte att det kan ju vara någon som tagit fel eller fått med sig den va misstag också! Det är en svart sälen väska. Den låg uppe där startramperna till railsen stod ovanpå mina skidor och en massa andra skidbags som låg där! Den innehållde kläder och en grön hjälm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Försvunnen väska på winterjam!
Tillbaka
Topp