Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Fort - fel - farligt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pnntus" data-source="post: 283001"><p>Jag måste erkänna att jag nästan önskade mig ett svar som detta.</p><p></p><p>Jag spekulerar visserligen fritt här men något säger mig att du tillhör kategorin åkare jag är rädd för i backen. </p><p></p><p>Och vad gällande folks flykt, se på t.ex golf. Där måste du gå kurs innan du släps ut på banan, du måste ta grönt kort för att få gå en runda. Och det finns en massa folk som spelar golf så det argumentet tror jag faller platt. Men som jag påpekar i startern att de kan bli en än mer elitistik sport att utöva.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Måste berätta för dig edgeman att det finns många banor du inte behöver ha något grönt kort så det var ett riktigt dåligt förslag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pnntus, post: 283001"] Jag måste erkänna att jag nästan önskade mig ett svar som detta. Jag spekulerar visserligen fritt här men något säger mig att du tillhör kategorin åkare jag är rädd för i backen. Och vad gällande folks flykt, se på t.ex golf. Där måste du gå kurs innan du släps ut på banan, du måste ta grönt kort för att få gå en runda. Och det finns en massa folk som spelar golf så det argumentet tror jag faller platt. Men som jag påpekar i startern att de kan bli en än mer elitistik sport att utöva. Måste berätta för dig edgeman att det finns många banor du inte behöver ha något grönt kort så det var ett riktigt dåligt förslag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Fort - fel - farligt!
Tillbaka
Topp