Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fortfarande plats i bil till alperna kvar!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kkofalla" data-source="post: 100242" data-attributes="member: 157"><p>Vi har en plats i vår bil till Aostadalen över! </p><p>1000 kr för en bekväm och snabb resa... </p><p>Transport till närliggande orter så som Verbier, Chamonix mm går att lösa!</p><p>Vi åker nu på söndag den 2:e januari! Vi åker från Ängelholm! (går bra att plocka upp folk i Helsingborg, Malmö mm)</p><p></p><p>Vi har även en plats i vår bil på vägen hem kvar! Detta gäller den 19-20 januari.</p><p></p><p>Hör av dig till Krister</p><p>tel: 070-3734408</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kkofalla, post: 100242, member: 157"] Vi har en plats i vår bil till Aostadalen över! 1000 kr för en bekväm och snabb resa... Transport till närliggande orter så som Verbier, Chamonix mm går att lösa! Vi åker nu på söndag den 2:e januari! Vi åker från Ängelholm! (går bra att plocka upp folk i Helsingborg, Malmö mm) Vi har även en plats i vår bil på vägen hem kvar! Detta gäller den 19-20 januari. Hör av dig till Krister tel: 070-3734408 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fortfarande plats i bil till alperna kvar!!!
Tillbaka
Topp