Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum/burton vs vanliga boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thomsson" data-source="post: 994343" data-attributes="member: 132497"><p>Ändrar frågan lite med tanke på ämnet. Forum/Burton har ju tech så skon blir mindre. Som jag fattat det innebär det att skon inte blir uttryckt efter x antal dagar när man kört eftersom de tagit bort så mycket material.</p><p></p><p>Vad innebär det då om jag ska skaffa Deeluxeboots? Om jag kört 10.5 Forums borde jag då kunna köra 10 Deeluxe eftersom det kommer tryckas ut?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thomsson, post: 994343, member: 132497"] Ändrar frågan lite med tanke på ämnet. Forum/Burton har ju tech så skon blir mindre. Som jag fattat det innebär det att skon inte blir uttryckt efter x antal dagar när man kört eftersom de tagit bort så mycket material. Vad innebär det då om jag ska skaffa Deeluxeboots? Om jag kört 10.5 Forums borde jag då kunna köra 10 Deeluxe eftersom det kommer tryckas ut? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum/burton vs vanliga boots
Tillbaka
Topp