Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el Extrem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 38497" data-attributes="member: 31400"><p>jag skulle skämmas på en forumbräda.</p><p>detta märke stinker.</p><p>detta märke har riktat sig mot överklass snorungar i USA som försöker vara ghetto (JP-walker osv) och åker omkring på räcken och asfalt.</p><p>Forum är ett typiskt märke som är mer attityd än kvalité.</p><p>dom satsar på proffs med (enligt dom) rätt attityd istället för på dom som kan åka.</p><p>utan JP walker och de andra med badass attityd så skulle inte forum va nånting. </p><p>men med deras kommersiella list har de sålt mycket attityd till många unga jibbers.</p><p></p><p>att en snorunge som JP walker kunde bli så stor inom snowboard trodde jag inte var möjligt idag. men det gäller att vara listig och att ha rätt attityd.</p><p>de flesta som prövar en forum bräda tycker att den är bra eftersom det är väldigt förlåtande brädor gjorda för räcken och asfalt. men om man jämför med en styv bräda är det en stor skillnad</p><p>Att säga att forums brädor är flexiga och fartstabila är ju en märklig motsägelse enligt mig, men fartstabil kanske innebär snabb åkning på räcken eller nåt för jibbers.</p><p></p><p>extrem gör stabila brädor, enlight är ju bra.</p><p>nitro gör också stabila brädor, nitro shogun.</p><p>burton republik tror jag är bra, jag har inte prövat denna men åker på förra årets frontier, men republik ska tydligen vara tjockare och stabilare.</p><p></p><p>eftersom jag åker mest offpist så är stabilitet viktigt för mig men om du ska jibba så kanske du skulle köpa en mer förlåtande bräda.</p><p>men köp inte forum.</p><p></p><p>till alla andra med forum brädor:</p><p>när ni lärt er åka så känner ni skillnaden. </p><p>ni vet väl om att JP får betalt, han åker inte på forum för att de gör bäst brädor utan det är där han får betalt för sin attityd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 38497, member: 31400"] jag skulle skämmas på en forumbräda. detta märke stinker. detta märke har riktat sig mot överklass snorungar i USA som försöker vara ghetto (JP-walker osv) och åker omkring på räcken och asfalt. Forum är ett typiskt märke som är mer attityd än kvalité. dom satsar på proffs med (enligt dom) rätt attityd istället för på dom som kan åka. utan JP walker och de andra med badass attityd så skulle inte forum va nånting. men med deras kommersiella list har de sålt mycket attityd till många unga jibbers. att en snorunge som JP walker kunde bli så stor inom snowboard trodde jag inte var möjligt idag. men det gäller att vara listig och att ha rätt attityd. de flesta som prövar en forum bräda tycker att den är bra eftersom det är väldigt förlåtande brädor gjorda för räcken och asfalt. men om man jämför med en styv bräda är det en stor skillnad Att säga att forums brädor är flexiga och fartstabila är ju en märklig motsägelse enligt mig, men fartstabil kanske innebär snabb åkning på räcken eller nåt för jibbers. extrem gör stabila brädor, enlight är ju bra. nitro gör också stabila brädor, nitro shogun. burton republik tror jag är bra, jag har inte prövat denna men åker på förra årets frontier, men republik ska tydligen vara tjockare och stabilare. eftersom jag åker mest offpist så är stabilitet viktigt för mig men om du ska jibba så kanske du skulle köpa en mer förlåtande bräda. men köp inte forum. till alla andra med forum brädor: när ni lärt er åka så känner ni skillnaden. ni vet väl om att JP får betalt, han åker inte på forum för att de gör bäst brädor utan det är där han får betalt för sin attityd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el Extrem?
Tillbaka
Topp