Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el Extrem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 38511" data-attributes="member: 40117"><p>Har inte testat forum brädorna tyvär, men det verkar ju finnas åsikter åt båda håll gällande dom, dock verkar mycket vara possitivt. Fast det är ju lätt att bli lite färgad när man slängt ut en massa pengar på något.</p><p></p><p>Har själv kört på olika extrem brädor de senaste 10åren.</p><p>För närvarande främst på en Enlight 165 och den är jag väldigt nöjd med. Upplever att extrems bräder över lag är väligt bra och håller en hög kvalite. Framförallt så verkar dom ha en väldigt bra kontakt med sina kunder om problem uppstår.</p><p>Har aldrig varit besviken på en extrem bräda som jag haft utan varje modell levt upp till mina förväntningar med råge.</p><p>Just en XMC har jag aldrig haft själv, har testat en vid tillfälle och den verkade helt ok. Tycker personligen att det tar någon dag att åka in sig på utrustningen och därför vill jag inte säga mer än att den är ok då jag inte han åka nog mycket på den. </p><p></p><p>Som avslutning så kan jag bara konstatera att jag är väldigt nöjd med de extrem bräder jag åkt på och kommer nog troligen att fortsätta att göra så framöver. Har absolut ingenting att klaga på gällande dessa. Har dock lite svårt för deras bindningar som jag inte upplevt matcha brädornas egenskaper och kapacitet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 38511, member: 40117"] Har inte testat forum brädorna tyvär, men det verkar ju finnas åsikter åt båda håll gällande dom, dock verkar mycket vara possitivt. Fast det är ju lätt att bli lite färgad när man slängt ut en massa pengar på något. Har själv kört på olika extrem brädor de senaste 10åren. För närvarande främst på en Enlight 165 och den är jag väldigt nöjd med. Upplever att extrems bräder över lag är väligt bra och håller en hög kvalite. Framförallt så verkar dom ha en väldigt bra kontakt med sina kunder om problem uppstår. Har aldrig varit besviken på en extrem bräda som jag haft utan varje modell levt upp till mina förväntningar med råge. Just en XMC har jag aldrig haft själv, har testat en vid tillfälle och den verkade helt ok. Tycker personligen att det tar någon dag att åka in sig på utrustningen och därför vill jag inte säga mer än att den är ok då jag inte han åka nog mycket på den. Som avslutning så kan jag bara konstatera att jag är väldigt nöjd med de extrem bräder jag åkt på och kommer nog troligen att fortsätta att göra så framöver. Har absolut ingenting att klaga på gällande dessa. Har dock lite svårt för deras bindningar som jag inte upplevt matcha brädornas egenskaper och kapacitet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el Extrem?
Tillbaka
Topp