Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el K2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johandovelius" data-source="post: 43202" data-attributes="member: 19481"><p>Står inför att köpa en ny bräda. Har en K2 Eldorado som börjar lämna in. Gillar den verkligen, och ska nu välja en ny. Det sägs att K2 Reckon ska vara i samma stil. Ett annat tips jag fått är Forum Elite. </p><p></p><p>Svårt att välja, känner mig vilsen. Är ingen storhoppare, åker däremot gärna vilt i offpist och ganska hårt i pist. </p><p></p><p>Någon som kan vägleda mig? Jag har läst tidigare inlägg om Forum, som fick både ris och ros. De som var emot Forum pratade mest om attityd och pris, jag fick intrycket att få hade provat den. </p><p></p><p>Vad säger forumet? Finns det några bra tester att titta på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johandovelius, post: 43202, member: 19481"] Står inför att köpa en ny bräda. Har en K2 Eldorado som börjar lämna in. Gillar den verkligen, och ska nu välja en ny. Det sägs att K2 Reckon ska vara i samma stil. Ett annat tips jag fått är Forum Elite. Svårt att välja, känner mig vilsen. Är ingen storhoppare, åker däremot gärna vilt i offpist och ganska hårt i pist. Någon som kan vägleda mig? Jag har läst tidigare inlägg om Forum, som fick både ris och ros. De som var emot Forum pratade mest om attityd och pris, jag fick intrycket att få hade provat den. Vad säger forumet? Finns det några bra tester att titta på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum el K2
Tillbaka
Topp