Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum Jp Walker eller Nitro T1 Youth
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brum" data-source="post: 116143" data-attributes="member: 35209"><p>har varit med om tre nitroknäck, varav en var min tre dagar gamla nitro som inte palla trycket när jag landa fel. tillverkade i elanfabriken i österrike precis som den allianbrädan jag knäckte i vintras. inte bra. allian höll dock en hel säsong innan den kastade in handuken.. forum är väl antagligen bättre. köp den snyggaste annars.. den som påstår att utseendet är oviktigt har aldrig haft flickvän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brum, post: 116143, member: 35209"] har varit med om tre nitroknäck, varav en var min tre dagar gamla nitro som inte palla trycket när jag landa fel. tillverkade i elanfabriken i österrike precis som den allianbrädan jag knäckte i vintras. inte bra. allian höll dock en hel säsong innan den kastade in handuken.. forum är väl antagligen bättre. köp den snyggaste annars.. den som påstår att utseendet är oviktigt har aldrig haft flickvän. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum Jp Walker eller Nitro T1 Youth
Tillbaka
Topp