Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
forum recon 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebbe-werner" data-source="post: 186265" data-attributes="member: 52582"><p>Äger en recon 05a, vi har inte riktigt funnit varandra, hon vill gärna mjukna lite väl på nosen och vi kom aldrig riktigt överens. Så helt klart en mjuk bräda, vet många andra som är nöjda med reconen så hugg den! 07ernas grafik är rätt het också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>PS. Inlägget innan handlar inte om recon.. för om den inte trivs i parken vet jag inte vart den hör hemma. DS.</p><p></p><p>/ebbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebbe-werner, post: 186265, member: 52582"] Äger en recon 05a, vi har inte riktigt funnit varandra, hon vill gärna mjukna lite väl på nosen och vi kom aldrig riktigt överens. Så helt klart en mjuk bräda, vet många andra som är nöjda med reconen så hugg den! 07ernas grafik är rätt het också :) PS. Inlägget innan handlar inte om recon.. för om den inte trivs i parken vet jag inte vart den hör hemma. DS. /ebbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
forum recon 07
Tillbaka
Topp