Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
forum suger....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balten" data-source="post: 19704"><p>I mitten av mars då ja sässongade i st anton skickade jag en forum bräda på reklamation.. Det började med att dom vägrade reklamera brädan för att ja inte hade nåt kvitto. När jag väl kom hem till svergie gick jag till oneoff å fixade ett nytt kvitto( trodde jag tappat bort det gamla) Detta godkände dom naturligvis inte heller, utan dom skulle ha original kvittot... Effter mycket letande hittade jag kvittot hemma skickade ner det till forum fabriken dit jag skickat brädan.. inte ett ljud från forum fabriken och när ja ringer svarar dom inte... Fixade numret till pti, forums kontor i svergit (typ) dom säger att dom ska ringa upp varenda gång man ringer men de gör dom alldrig.. det är nu 6e juni och jag har fortfarande inte fått nån bräda.. jävligt bra forum, ja hoppas ni dör allihopa....................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balten, post: 19704"] I mitten av mars då ja sässongade i st anton skickade jag en forum bräda på reklamation.. Det började med att dom vägrade reklamera brädan för att ja inte hade nåt kvitto. När jag väl kom hem till svergie gick jag till oneoff å fixade ett nytt kvitto( trodde jag tappat bort det gamla) Detta godkände dom naturligvis inte heller, utan dom skulle ha original kvittot... Effter mycket letande hittade jag kvittot hemma skickade ner det till forum fabriken dit jag skickat brädan.. inte ett ljud från forum fabriken och när ja ringer svarar dom inte... Fixade numret till pti, forums kontor i svergit (typ) dom säger att dom ska ringa upp varenda gång man ringer men de gör dom alldrig.. det är nu 6e juni och jag har fortfarande inte fått nån bräda.. jävligt bra forum, ja hoppas ni dör allihopa.................... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
forum suger....
Tillbaka
Topp