Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danne_t" data-source="post: 13964" data-attributes="member: 14553"><p>Att forum skulle vara statusmärke är helt fel. Forum har funnit ruskigt länge, och det känns verkligen som att dom gör brädorna för åkaren inte bara flashar. När jag köpte ny bräda för 1 vecka sen så stog jag o kollade på forum explorer, forum destroyer och sims 750. Men det blev explorern jag köpte, den är lite styvare än destoryern som mer är en jibb-bräda. Och folk som jag snackat med, rekommenderar den varmt, den har fått ruskigt bra kritik, och den känns hur skön som helst. Men det är 5000 spänn såklart. Vill man gå ner lite i pris kan man fundera på Sims 600 serien eller kanske en Airwalk A1.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danne_t, post: 13964, member: 14553"] Att forum skulle vara statusmärke är helt fel. Forum har funnit ruskigt länge, och det känns verkligen som att dom gör brädorna för åkaren inte bara flashar. När jag köpte ny bräda för 1 vecka sen så stog jag o kollade på forum explorer, forum destroyer och sims 750. Men det blev explorern jag köpte, den är lite styvare än destoryern som mer är en jibb-bräda. Och folk som jag snackat med, rekommenderar den varmt, den har fått ruskigt bra kritik, och den känns hur skön som helst. Men det är 5000 spänn såklart. Vill man gå ner lite i pris kan man fundera på Sims 600 serien eller kanske en Airwalk A1. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum?
Tillbaka
Topp