Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 13985" data-attributes="member: 15091"><p>Teamåkarna gör för det första inte brädorna, de är ju självklart med och har åsikter om hur brädan ska vara och liknande men de GÖR INTE brädorna.</p><p> Bara för att Peter Line kör bra som f..n betyder det ju inte att Forumbrädorna är bra, han får ju en ny varannan vecka och skiter väl i om den skulle paja efter 1 månads användning. </p><p> Sen tycker jag personligen att Forum inte är något höjdarmärke, de bara kom från ingenstans och var svindyra, och så började folk köpa dem bara för att de var dyra typ. Mitt tips, köp en bräda från ett företag som varit med ett tag i branschen eller om Ni ska köpa från ett företag som inte varit det, köp då inte en så pass dyr bräda som Forum ändå är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 13985, member: 15091"] Teamåkarna gör för det första inte brädorna, de är ju självklart med och har åsikter om hur brädan ska vara och liknande men de GÖR INTE brädorna. Bara för att Peter Line kör bra som f..n betyder det ju inte att Forumbrädorna är bra, han får ju en ny varannan vecka och skiter väl i om den skulle paja efter 1 månads användning. Sen tycker jag personligen att Forum inte är något höjdarmärke, de bara kom från ingenstans och var svindyra, och så började folk köpa dem bara för att de var dyra typ. Mitt tips, köp en bräda från ett företag som varit med ett tag i branschen eller om Ni ska köpa från ett företag som inte varit det, köp då inte en så pass dyr bräda som Forum ändå är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forum?
Tillbaka
Topp